Izdelava spletne strani – praktični vodnik

Bi radi imeli svojo spletno stran, pa ne veste, kje začeti? Izdelali smo pravi praktični vodnik, s katerim bo vse lažje!

Obvezna »oprema« pred začetkom

Pred samo izdelavo spletne strani potrebujete gostovanje strani in delujočo domeno. Svetujemo vam, da izberete kvalitetnega ponudnika gostovanja, saj vam za poslovno uporabo zagotovo ne bo dovolj gostovanje pri kakšnem ponudniku internetnih dostopov, kot so operaterji mobilne telefonije in podobni, ki ponujajo brezplačne storitve.  Ponudnik vam mora zagotavljati ločene virtualne strežnike in redno varnostno shranjevanje strani. Domena pa je ime strani in ponudnik izdelava internet strani splet99 vam bo pomagal, da se domena začne s pravim imenom, ki bo predstavljalo vaš posel. Pazite pa tudi na to, da je povezano s ključnimi besedami, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik, ko iščejo storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri domeni bodite pazljivi tudi na to, da jo redno podaljšujete, saj jo v nasprotnem primeru lahko po poteku zakupi nekdo drug in to je potem resna težava za vaše podjetje. Nezahtevno spletno stran lahko izdelate s HTML-tehnologijo, če pa želite sami urejati in dodajati vsebino ter ostale materiale, priporočamo CMS-spletno stran.

Izdelava spletne strani – ključni elementi

  • Enostavnost – zagotovite enostavnost podatkov, saj bodo ob preveč podrobnostih potencialne stranke zmedene in bodo verjetno hitro zapustile vašo spletno stran.
  • Slike in posnetki – izberite kvalitetno slikovno gradivo, ki bo pritegnilo zanimanje. Za večja podjetja je priporočljivo, da najamejo profesionalnega fotografa, na ta način bodo slikovni materiali lahko kreativni.
  • Navigacija strani – postavitev naj bo čim bolj vidna, poskrbite, da število klikov do končne informacije ne bo večje od tri ali štiri.
  • Izdelava internet strani s prijavo zahteva posebno pozornost – naredite to na najbolj preprost način, ki ne bo zahteval daljšega vpisovanja podatkov
  • Postavitev kategorij – razmislite, koliko kategorij potrebujete na strani in jih razporedite preprosto in smiselno
  • Preprosto podajanje informacij – vedeti morate, da so današnji potencialni kupci v stiski s časom, želijo hitro informacijo in zaupajo ponudniku, ki jim ponudi hitre in jasne korake. Dodajte kategorijo blog ali izkušnje uporabnikov in tukaj imate potem več prostora za daljše vsebine. Izdelava internet strani mora biti vedno prilagojena današnjemu uporabniku, za optimizacijo, pa tudi za tiste, ki imajo več časa za branje daljših vsebin boste poskrbeli z dodatno kategorijo. Paziti pa morate, da je tudi ta vsebina kvalitetna.

izdelava internet strani izdelava spletne strani ekran

Kakšne barve uporabiti?

Tako kot grafično in vsebinsko oblikovanje je tudi barvna postavitev eden izmed ključev do uspeha , saj imajo barve velik vpliv na človeka in lahko pomembno vplivajo na uspeh vaše spletne strani in s tem tudi na uspeh podjetja. Izdelava spletne strani zahteva kar nekaj časa, ki pa se vam mnogokrat povrne, če upoštevate elemente, ki so ključni. Barve so razdeljene v tri večje sklope :

  • Nevtralne barve : bela, siva, rjava, črna.
  • Tople barve : rdeča, rumena, oranžna, roza.
  • Hladne barve : modra, vijolična, zelena.

Izberite barve, ki se lahko poistovetijo z vašim podjetjem, oziroma tistim, kar predstavljate.  Pazite, da ne uporabljate preveč intenzivnih barv, še zlasti za ozadje, ker bo vsebina težko berljiva. Izdelava internet strani naj bo barvna podoba vašega sporočila, tistega, kar predstavljate. Bodite iskreni in pristni, saj je to tisto, kar danes prodaja. Ljudje iščejo unikatnost, tudi pri nakupu so čustva tista, ki večinoma prevladajo. In barve vzbujajo čustva, dokazano.

izdelava spletne strani

Kaj je absolutni »no-go« ?

Kričeče barve, kot smo že omenili zgoraj, nejasnost informacij – ko na začetni strani ni popolnoma jasno, s čim se podjetje ukvarja, nalaganje spletne strani mora biti dolgo največ par sekund. Izdelava spletne strani mora niti tudi prilagojena enostavni navigaciji, mora biti tablično in mobilno optimizirana, vse povezave na strani morajo delovati. Vsebovati mora vaše kontaktne podatke, do katerih je le en korak, ali pa so že na začetni postavitvi. Vse ostalo je »no-go«.