Promocijska darila so odličen način za širjenje vaše prepoznavnosti

Želite tudi vi povečati prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke ali podjetja? Morda pa bi radi povečali število strank? Promocijska darila so več kot odlično sredstvo za dvig prepoznavnosti, zato nikar ne odlašajte, temveč še danes obiščite spletno stran https://agaric.si/sl/storitve/promocijska-darila/ in si oglejte, kaj vse lahko podarite kot promocijsko darilo.

Kaj sploh so promocijska darila?

Gre za majhne ali velike izdelke, ki imajo neko praktično vrednost. Podjetja jih običajno podarjajo poslovnim partnerjem, zaposlenim ali pa svojim strankam, in sicer z namenom, da širijo svojo prepoznavnost. Največkrat je na promocijskih darilih natisnjen logotip podjetja ali pa nek napis, ki najbolje predstavlja podjetje, vsekakor pa so to kratki napisi, saj imajo tako največji učinek. Potencialne stranke bodo za podrobnejše informacije o vas že pobrskale po internetu ali pa vas osebno obiskale. Če boste svoje promocijsko darilo oblikovali iz ekoloških materialov, boste potencialnim strankam sporočili tudi, da vam je mar za okolje in tako nanje naredili še večji vtis.

Kako lahko promocijsko darilo pomaga pri prepoznavnosti vašega podjetja ali blagovne znamke?

Promocijska darila so aktualna praktično vse leto, še posebej pogosto pa se podarjajo ob »rojstnih dnevih« določenega podjetja ali blagovne znamke, v decembrskem času ipd. Promocijsko darilo lahko podarite svojim poslovnim partnerjem in tako okrepite vaše sodelovanje, ali pa se postavite na ulico oz. neko strateško mesto in s promocijskimi darili razveseljujete mimoidoče. S tem boste v relativno kratkem času poskrbeli za to, da vas bo spoznalo kar največ ljudi in tako širite nabor potencialnih strank. Zelo učinkovito je tudi, če svoje promocijsko darilo delite na kakšnih prireditvah, ki so množično obiskovane, denimo na kakšnem sejmu. Nenazadnje lahko kakšno malenkost podarite tudi na dnevu odprtih vrat vašega podjetja, če seveda ponujate to možnost.

promocijska darila
Bodite kreativni pri promocijskih darilih.

Za promocijo se sicer lahko uporabljajo tudi različni jumbo plakati, reklamni oglasi in podobne stvari, a vse to gre sčasoma v pozabo – nobeno podjetje ne plačuje najemnine za postavitev jumbo plakata več let, poleg tega je tovrstne promocijske materiale potrebno obnavljati (vremenski vplivi!) ipd. Promocijska darila, predvsem kakovostne vrečke, majice, kape in podobne zadeve pa so relativno trajne, zato ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov za svojo prepoznavnost. Enkrat ko razdelite majice in vrečke, bodo same opravljale vlogo promotorja vašega podjetja oz. blagovne znamke.

Kaj so lahko promocijska darila?

Izbira promocijskega darila je v celoti odvisna od posameznega podjetja, podarite pa lahko praktično karkoli, kar se vam zdi, da dobro predstavlja vaše podjetje. Odločite se lahko za neke malenkosti, kot so denimo razni svinčniki, broške, kemiki, obeski, plastenke ipd., ali pa za nekoliko večje in bolj opazne stvari, denimo za vrečke, majice, kape, koledarje, dežnike, torbe in kar je še podobnih stvari. Prva tako se lahko odločite, da boste podarili neko klasično promocijsko darilo, ali pa oblikujete popolnoma unikatno darilo, s čimer boste strankam sporočili, da ste si res vzeli čas zanje in temeljito razmislili o izbiri darila. Odločitev, kaj boste podarjali je odvisna od več dejavnikov, denimo od tega, ob kakšni priložnosti nameravate obdarovati ljudi, katere ljudi boste obdarili (bodo to le poslovni partnerji, njihove družine, naključni mimoidoči, otroci itd.), nenazadnje veliko vlogo pri tej odločitvi igra tudi proračun nekega podjetja oz. blagovne znamke. Promocijska darila resda predstavljajo določen strošek za vsakogar, a če pomislite, da boste s tem privabili nove stranke svojih storitev oz. produktov, ste lahko prepričani, da se vam bo ta strošek kaj kmalu povrnil oz. boste od tega imeli celo nekaj profita.

Ne pozabite niti na najmlajše

Če se boste odločili, da boste prav posebna promocijska darila oblikovali tudi za najmlajše, boste na potencialnih strankah pustili še večji vtis. Podjetje, ki npr. ob božiču svojim poslovnim partnerjem podari neko malenkost tudi za otroke sporoča, da se zaveda družinske vloge svojih zaposlenih in ceni njihovo predanost najmlajšim. Otroke boste najbolj navdušili z različnimi skodelicami, majicami, peresnicami, copati, igračami ipd.

Izberite kakovostnega ponudnika promocijskih daril

Oblikovanje promocijskih daril lahko zaupati osebi, ki je zaposlena v vašem podjetju (ali pa jih oblikujete celo sami), če pa nimate tako kreativne žilice, vam lahko na pomoč priskočijo tudi strokovnjaki. Dobri ponudniki promocijskih daril vam bodo namreč znali svetovati tudi glede izbire in oblikovanje samih daril – povprašajte jih o najnovejših trendih na področju promocije, o samih materialih, napisih ipd. in skupaj oblikujte najprimernejše darilo, ki kar najbolje predstavlja vaše podjetje oz. vašo blagovno znamko.

promocijska darila
Ne pozabite niti na najmlajše.

Promocijska darila so zelo učinkovit in preprost način za širjenje svoje prepoznavnosti, poleg tega so za razliko od ostalih oblik promocije (jumbo plakati ipd.) relativno trajna stvar. Za promocijsko darilo lahko podarite praktično karkoli si zamislite – morda bi želeli podariti zgolj neko malenkost, ali pa nekoliko večje darilo. Razmislite o tem, ob kakšni priložnosti nameravate podarjati darila, kdo je vaša »tarčna skupina«, kakšen je vaš proračun ipd., in skupaj s ponudnikom promocijskih daril oblikujte darilo, ki najbolje predstavlja vaše podjetje.