Kako izbrati dobrega ponudnika za spletno gostovanje?

Spletno gostovanje je storitev, ki mora delovati brezhibno in brez prekinitve. Še več, zagotavljati mora tudi varnost in hitrost, saj si zagotovo nihče ne želi, da bi bila njegova spletna stran pogosta tarča virusov ali da bi delovala počasi. Še posebej v dobi mobilnih telefonov je izjemno pomembno, da se stran naloži takoj, ko kliknemo na povezavo.

Ko iščemo kakovostnega ponudnika spletnega gostovanja, pa zanesljivost, varnost in hitrost delovanja spletne strani niso zadosti. Izjemnega pomena je tudi vrhunska ekipa za tehnično podporo, na katero se naročniki lahko obrnejo v primeru težav ali nejasnosti.

Pri odločitvi za ponudnika spletnega gostovanja je torej bistveno:

  • da je sama storitev visoko kakovostna, kar zagotavljata zmogljivo strojno okolje in ustrezna programska oprema;
  • da je posameznemu naročniku vedno na voljo tehnična pomoč.

10 znakov, po katerem prepoznate kakovostnega ponudnika gostovanja

    1. Ponudnik spletno gostovanje ponuja že vrsto let. Tradicija je pri storitvi spletnega gostovanja zelo pomembna, saj ponudnik skozi leta poslovanja pridobi še kako potrebne izkušnje. Na podlagi izkušenj ne izbere le kakovostne strojne opreme, temveč poskrbi tudi za optimizacijo programske opreme. Nauči se rešiti tisoč in eno težavo, s katero se lahko srečajo naročniki. Prednost pred novejšimi ponudniki gostovanja je na področju tehničnega znanja vsekakor precejšnja.
    2. Ponudnik razpolaga s sodobno in zmogljivo strojno opremo. Izjemno tehnično znanje ponudniku spletnega gostovanja ne koristi kaj dosti, če ne uporablja zmogljivih strežnikov, ki lahko zagotovijo hitro delovanje spletnih strani. Dober znak, da podjetje razpolaga s kakovostno opremo, je jasno razkrita informacija o strežniški opremi na spletni strani ponudnika. Kdor podatkov o strežniku ne objavi, se najverjetneje ne more pohvaliti z odličnimi specifikacijami.
    3. Ponudnik ima strokovno, prijazno in hitro odzivno ekipo za pomoč naročnikom. Marsikdo, ki izbira spletno gostovanje, se za ponudnika odloči prav na podlagi informacij o tem, kako prijazna in hitro odzivna je njegova ekipa za podporo naročnikom. Svetujemo vam, da pred naročilom gostovanja izbranim ponudnikom pošljete kakšno e-sporočilo in na ta način preverite, kako hitro in kako podrobno vam bodo odpisali. Seveda jih lahko tudi pokličete ter prijaznost in strokovnost preverite prek pogovora.
    4. Ponudnik naročnikom nudi kakovostno nadzorno ploščo. Od nadzorne plošče je odvisno, kako enostavno boste lahko upravljali z zakupljenim paketom spletnega gostovanja. Za daleč najbolj učinkovito velja nadzorna plošča cPanel, ki jo razvijalci izpopolnjujejo že od leta 1996. Poleg izjemne funkcionalnosti se lahko pohvali tudi s preprostostjo uporabe, kar tudi popolnemu začetniku omogoča enostavno delo.
    5. Ponudnik na družbenem omrežju Facebook prejema veliko pohval. Kako zadovoljni so naročniki z izbranim ponudnikom gostovanja, boste najlažje preverili na družbenih omrežjih. Zagotovo je prav Facebook eno izmed vodilnih, zato pred zakupom gostovanja vsekakor preverite, kaj o storitvi menijo drugi. Daleč največ pohval v Sloveniji ima ponudnik spletnega gostovanja NEOSERV, ki se zelo hitro bliža 200 Facebook pohvalam in je v tem trenutku ocenjen s čisto petko.

facebook pohvale

  1. Ponudnik gostovanja beleži pohvale tudi v Google storitvah. Mnenja naročnikov lahko preverite tudi v iskalniku Google ali v Google Zemljevidih. V iskalniku to naredite tako, da vanj vpišete ime ponudnika gostovanja, in če ima ta izdelan profil v Google My Business, boste ob rezultatih iskanja videli nekaj informacij o podjetju. Zraven bodo tudi Google mnenja in povprečna ocena uporabnikov. Tudi na tem mestu moramo omeniti NEOSERV, ki prednjači z več kot 120 javnimi mnenji in visoko povprečno oceno 4,9.
  2. Ponudnik bo vašo spletno stran od starega ponudnika prenesel brezplačno. Imate spletno gostovanje že urejeno, vendar s trenutnim podjetjem nikakor niste zadovoljni? Kakovosten ponudnik bo vašo spletno stran (ali več spletnih strani) na svoj strežnik prenesel brezplačno. Izogibajte se torej ponudnikom, ki vam bodo storitev prenosa hoteli zaračunati, pa tudi tistim, ki bodo za prenos potrebovali več dni.
  3. Ponudnik omogoča testno obdobje za preizkušanje storitve. Najboljši ponudniki vam bodo omogočili, da njihovo storitev gostovanja pred plačilom brezplačno preizkusite. Nekateri vam bodo na voljo dali nekaj dni, kar v večini primerov zadostuje. Glede dolžine testnega obdobja smo se pozanimali pri ponudniku NEOSERV, kjer lahko storitev deljenega ali reseller gostovanja brezplačno preizkušate kar 30 dni.
  4. Ponudnik nudi nadpovprečno dolgo garancijo na zadovoljstvo. Zakonsko določeno je, da večina spletnih nakupov dopušča 14-dnevni rok vrnitve izdelka ali storitve, brez da bi bilo potrebno navajati razlog. Svetujemo vam, da poiščete ponudnika gostovanja, pri katerem bo obdobje garancije zadovoljstva znašalo dalj časa, in sicer vsaj 30 dni. Če se ne boste odločili za testno obdobje, se boste v tem času lahko dodobra seznanili s karakteristikami in kakovostjo zakupljenega gostovanja.
  5. Ponudnik se prilagaja trendom na področju plačilnih metod. Zelo pomembno je, da ponudnik spletnega gostovanja sledi najnovejšim trendom, kar se lahko kaže tudi na področju plačilnih metod. Je pri njem za storitve mogoče plačati le prek UPN obrazca in s kreditno kartico? Ali ponuja tudi plačevanje prek plačilnega sistema PayPal, morda način nakupa z Moneto? Zopet lahko za zgled postavimo ponudnika NEOSERV, pri katerem so šli še dva koraka dlje, saj omogočajo tudi plačevanje s Paysafecard in z najrazličnejšimi kripto valutami.

Ko boste našli ponudnika gostovanja, ki bo izpolnjeval vseh 10 predstavljenih kriterijev, ste lahko prepričani, da z njegovo storitvijo ne boste razočarani. In če vam bo ponudnik poleg vsega naštetega omogočal tudi sodelovanje v partnerskem programu, še toliko bolje. Tako boste z deljenjem partnerske povezave do njegove spletne strani lahko za vsak zakupljeni paket gostovanja na svoj partnerski račun pridobili provizijo in si na ta način nižali letne stroške za podaljševanje naročenih storitev.